DSpace Repository

Іншомовна комунікація педагогів у полікультурному середовищі: опорний конспект лекцій для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальностей 011 Освітні, педагогічні науки, 012 Дошкільна освіта, 013 Початкова освіта, 025 Музичне мистецтво

Show simple item record

dc.contributor.author Бондар, Тамара Іванівна
dc.date.accessioned 2023-02-08T07:42:43Z
dc.date.available 2023-02-08T07:42:43Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9500
dc.description Іншомовна комунікація педагогів у полікультурному середовищі: опорний конспект лекцій для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальностей 011 Освітні, педагогічні науки, 012 Дошкільна освіта, 013 Початкова освіта, 025 Музичне мистецтво / укл Т. І. Бондар. Мукачево: МДУ, 2022. - 76 с. uk_UA
dc.description.abstract У навчально-методичному виданні представлені матеріали, що розкривають зміст навчальної дисципліни «Іншомовна комунікація педагогів у полікультурному середовищі» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти, за спеціальностями 011 Освітні, педагогічні науки, 012 Дошкільна освіта, 013 Початкова освіта, 025 Музичне мистецтво. Розроблено для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти, науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти, наукових працівників та всіх, хто провадить науково-дослідницьку діяльність. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево: МДУ uk_UA
dc.subject іншомовна комунікація uk_UA
dc.subject полікультурне середовище uk_UA
dc.subject опорний конспект лекцій uk_UA
dc.title Іншомовна комунікація педагогів у полікультурному середовищі: опорний конспект лекцій для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальностей 011 Освітні, педагогічні науки, 012 Дошкільна освіта, 013 Початкова освіта, 025 Музичне мистецтво uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account