Abstract:
У статті обговорюється вітчизняний та закордонний досвід впровадження у практику
педагогічної діяльності технології мікронавчання на уроках, особливо під час дистанційного навчання,
коли вчителі можуть економити час адже матеріал подається блоками. Пояснення нової теми може
тривати лише 2–3 хвилини, а закріплення до 5 хвилин.
Description:
Моргун, І. В. Практикум з використання технології мікронавчання у закладах загальної середньої освіти / І. В. Моргун // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 2(33). - С.164-169