Аннотации:
У науковій статті порушується проблема формування готовності до навчання грамоти у дітей,
що мають ООП із недостатнім рівнем розвитку передумов письма. Дослідження розвитку рухів рук
дитини представляють інтерес не тільки для педагогів і психологів, а й для інших фахівців (філософів,
мовознавців, істориків, біологів) і т.д. Формування готовності до навчання грамоти у дітей, що мають
ООП із недостатнім рівнем розвитку передумов письма - одна з основоположних сторін розвитку мови
дошкільника. Виявлено, що образотворча діяльність цьому сприяє. На заняттях з образотворчої
діяльності вирішуються спеціальні корекційні завдання з розвитку мовлення дітей, збагачується
словник, удосконалюється розмовна мова, готується поява зв'язного мовлення і т.д. Відзначено,
що використовуючи різні види образотворчої діяльності, можна розвивати у дітей зорово-моторну
координацію рухів, їх точність, обсяг і спрямованість.
Описание:
Чекан, О. І. Формування готовності до навчання грамоти у дітей, що мають ООП із недостатнім рівнем розвитку передумов письма / О. І. Чекан // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 2(33). - С.231-237