dc.contributor.author |
Чекан, Оксана Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-03T11:13:59Z |
|
dc.date.available |
2023-02-03T11:13:59Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9467 |
|
dc.description |
Чекан, О. І. Формування готовності до навчання грамоти у дітей, що мають ООП із недостатнім рівнем розвитку передумов письма / О. І. Чекан // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 2(33). - С.231-237 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У науковій статті порушується проблема формування готовності до навчання грамоти у дітей,
що мають ООП із недостатнім рівнем розвитку передумов письма. Дослідження розвитку рухів рук
дитини представляють інтерес не тільки для педагогів і психологів, а й для інших фахівців (філософів,
мовознавців, істориків, біологів) і т.д. Формування готовності до навчання грамоти у дітей, що мають
ООП із недостатнім рівнем розвитку передумов письма - одна з основоположних сторін розвитку мови
дошкільника. Виявлено, що образотворча діяльність цьому сприяє. На заняттях з образотворчої
діяльності вирішуються спеціальні корекційні завдання з розвитку мовлення дітей, збагачується
словник, удосконалюється розмовна мова, готується поява зв'язного мовлення і т.д. Відзначено,
що використовуючи різні види образотворчої діяльності, можна розвивати у дітей зорово-моторну
координацію рухів, їх точність, обсяг і спрямованість. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Мукачево: МДУ |
uk_UA |
dc.subject |
навчання грамоти |
uk_UA |
dc.subject |
діти |
uk_UA |
dc.subject |
особливі освітні потреби (ООП) |
uk_UA |
dc.subject |
передумови письма |
uk_UA |
dc.subject |
недостатній рівень розвитку |
uk_UA |
dc.title |
Формування готовності до навчання грамоти у дітей, що мають ООП із недостатнім рівнем розвитку передумов письма |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |