dc.contributor.author |
Лазар, Василь Федорович |
|
dc.contributor.author |
Товканець, Ганна Василівна |
|
dc.contributor.author |
Варга, В-Д. М. |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-03T09:57:00Z |
|
dc.date.available |
2023-02-03T09:57:00Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9463 |
|
dc.description |
Лазар, В. Застосування цифрових технологій в організації педагогічної роботи для осіб з особливими освітніми потребами / В. Ф. Лазар, Г. В. Товканець, В.-М.Д. Варга // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 2(33). - С. 133-140 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статті обгрунтовано особливості застосування цифрових технологій в організації педагогічної
роботи для осіб з особливими освітніми потребами. Наголошено на функціональних обов’язках
педагога, який забезпечує соціально-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами.
Перевагами електронного навчання є просування соціального навчання за допомогою сучасних
синхронних форматів спілкування, а також асинхронного спілкування (електронна пошта, форуми).
Виявлено переваги медіа-презентацій, які дозволяють підвищити якість виховної і навчальної роботи;
швидко і зрозуміло представити освітній продукт, що складно чи неможливо висловити словами;
формувати мотивацію та підтримувати інтерес до процесу освітньої діяльності; урізноманітнювати
процес передачі інформації; підвищувати продуктивність освітньої діяльності. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Мукачево: МДУ |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
комп’ютерні технології |
uk_UA |
dc.subject |
особливі освітні потреби |
uk_UA |
dc.subject |
здобувачі освіти |
uk_UA |
dc.title |
Застосування цифрових технологій в організації педагогічної роботи для осіб з особливими освітніми потребами |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |