Репозиторий Dspace

Людина як суб'єкт рекламної діяльності

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Барчі, Беата Василівна
dc.contributor.author Харьковська, Т. В.
dc.date.accessioned 2023-02-01T10:03:22Z
dc.date.available 2023-02-01T10:03:22Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9454
dc.description Барчі, Б. В. Людина як суб'єкт рекламної діяльності / Б. В. Барчі, Т. В. Харьковська // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 2(33). - С. 97-104. uk_UA
dc.description.abstract У статті досліджено психологічні аспекти реклами як інструменту маркетингових комунікацій. Визначено сутність реклами як соціально-психологічного феномену. Розкрито види реклами залежно від способу впливу на споживача. Розглянуто сутність раціональної та емоційної реклами та засоби їх впливу на споживача. Охарактеризовано структуру соціально-психологічного впливу реклами на людину, як суб’єкта рекламної діяльності, що включає когнітивний (пізнавальний), афективний (емоційний) та конативний (поведінковий) компоненти. Обґрунтовано, що когнітивний компонент передбачає аналіз психічних процесів і, перш за все, процесів переробки інформації: відчуття, сприйняття, уваги, мислення, пам'яті людини. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево: МДУ uk_UA
dc.subject реклама uk_UA
dc.subject людина uk_UA
dc.subject емоційна реклама uk_UA
dc.subject моделі впливу реклами uk_UA
dc.subject методи психологічного впливу uk_UA
dc.subject навіювання uk_UA
dc.subject переконування uk_UA
dc.title Людина як суб'єкт рекламної діяльності uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись