00 DSpace/Manakin Repository

Психологічний аспект прийомів маркетингу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Барчі, Беата Василівна
dc.contributor.author Піров, Н. В.
dc.date.accessioned 2023-02-01T09:25:54Z
dc.date.available 2023-02-01T09:25:54Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9451
dc.description Барчі, Б. В. Психологічний аспект прийомів маркетингу / Б. В. Барчі, Н. В. Піров // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 2(33). - С. 86-92. uk_UA
dc.description.abstract У статті розкривається значущість психологічних аспектів та емоційного фону людини для здійснення покупок, розглядаються прийоми та дії маркетингу з боку психології, представлені основні методи на свідомість клієнтів з використанням різних способів психології впливу, розглянуто основні фактори, що впливають на збільшення продажів, наведені кошти, завдяки яким можна залучити покупця та спонукати його до дії. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево: МДУ uk_UA
dc.subject психологія впливу uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject психологія маркетингу uk_UA
dc.subject мотивація споживача uk_UA
dc.title Психологічний аспект прийомів маркетингу uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу