dc.contributor.author |
Барчі, Беата Василівна |
|
dc.contributor.author |
Піров, Н. В. |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-01T09:25:54Z |
|
dc.date.available |
2023-02-01T09:25:54Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9451 |
|
dc.description |
Барчі, Б. В. Психологічний аспект прийомів маркетингу / Б. В. Барчі, Н. В. Піров // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 2(33). - С. 86-92. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розкривається значущість психологічних аспектів та емоційного фону людини для
здійснення покупок, розглядаються прийоми та дії маркетингу з боку психології, представлені основні
методи на свідомість клієнтів з використанням різних способів психології впливу, розглянуто основні
фактори, що впливають на збільшення продажів, наведені кошти, завдяки яким можна залучити
покупця та спонукати його до дії. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Мукачево: МДУ |
uk_UA |
dc.subject |
психологія впливу |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
психологія маркетингу |
uk_UA |
dc.subject |
мотивація споживача |
uk_UA |
dc.title |
Психологічний аспект прийомів маркетингу |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |