Zusammenfassung:
У статті розкривається значущість психологічних аспектів та емоційного фону людини для
здійснення покупок, розглядаються прийоми та дії маркетингу з боку психології, представлені основні
методи на свідомість клієнтів з використанням різних способів психології впливу, розглянуто основні
фактори, що впливають на збільшення продажів, наведені кошти, завдяки яким можна залучити
покупця та спонукати його до дії.
Beschreibung:
Барчі, Б. В. Психологічний аспект прийомів маркетингу / Б. В. Барчі, Н. В. Піров // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 2(33). - С. 86-92.