00 DSpace/Manakin Repository

Цінності споживачів у системі маркетингу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Барчі, Беата Василівна
dc.contributor.author Пензелик, В.С.
dc.date.accessioned 2023-02-01T08:28:34Z
dc.date.available 2023-02-01T08:28:34Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9450
dc.description Барчі, Б. В. Цінності споживачів у системі маркетингу / Б. В. Барчі, В. С. Пензелик // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 2(33). - С. 82-86. uk_UA
dc.description.abstract У даній статті розглянуто поняття «споживча цінність товару», а також розглянуто підходи його тлумачення. Висвітлено сутність концептуальних положень щодо формування кожної складової цінності товару, а також розглянуто сполучний аналіз. Встановлено, що мета вивчення поняття цінності трансформувалася протягом усього періоду його дослідження. Обґрунтовано матеріальну складову цінностей. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево: МДУ uk_UA
dc.subject споживча цінність товару uk_UA
dc.subject споживачі uk_UA
dc.subject система цінностей uk_UA
dc.subject товар uk_UA
dc.title Цінності споживачів у системі маркетингу uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу