Аннотации:
У даній статті розглянуто поняття «споживча цінність товару», а також розглянуто підходи
його тлумачення. Висвітлено сутність концептуальних положень щодо формування кожної складової
цінності товару, а також розглянуто сполучний аналіз. Встановлено, що мета вивчення поняття
цінності трансформувалася протягом усього періоду його дослідження. Обґрунтовано матеріальну
складову цінностей.
Описание:
Барчі, Б. В. Цінності споживачів у системі маркетингу / Б. В. Барчі, В. С. Пензелик // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 2(33). - С. 82-86.