dc.contributor.author |
Барчі, Беата Василівна |
|
dc.contributor.author |
Пензелик, В.С. |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-01T08:28:34Z |
|
dc.date.available |
2023-02-01T08:28:34Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9450 |
|
dc.description |
Барчі, Б. В. Цінності споживачів у системі маркетингу / Б. В. Барчі, В. С. Пензелик // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 2(33). - С. 82-86. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У даній статті розглянуто поняття «споживча цінність товару», а також розглянуто підходи
його тлумачення. Висвітлено сутність концептуальних положень щодо формування кожної складової
цінності товару, а також розглянуто сполучний аналіз. Встановлено, що мета вивчення поняття
цінності трансформувалася протягом усього періоду його дослідження. Обґрунтовано матеріальну
складову цінностей. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Мукачево: МДУ |
uk_UA |
dc.subject |
споживча цінність товару |
uk_UA |
dc.subject |
споживачі |
uk_UA |
dc.subject |
система цінностей |
uk_UA |
dc.subject |
товар |
uk_UA |
dc.title |
Цінності споживачів у системі маркетингу |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |