Короткий опис(реферат):
У статті на основі аналізу довідкової, психолого-педагогічної та фахової літератури подано тлумачення ключових понять окресленої проблеми «метод», «метод навчання», «прийом навчання», «інноваційні методи навчання». З’ясовано суть методу, проаналізовано основні класифікації. Закцентовано увагу на впровадженні інноваційні методів навчання в освітньому процесі початкової школи.
Суть розробки, основні результати:
Гончарук, Н. В. Методи навчання як компонент дидактичної структури / Н. В. Гончарук, Д. А. Росада, Н. Ю. Брижак // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : РВВ МДУ, 2022. - Випуск 2(10). - С. 25-30