Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бондар, Тамара Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2022-12-30T11:48:35Z | |
dc.date.available | 2022-12-30T11:48:35Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9363 | |
dc.description | Бондар Т.І. Розвиток системи педагогічної освіти США та Канади: порівняльний аспект / Т.І. Бондар // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія» : зб. наук. пр. / Ред. кол. : Пазюра Н. В. (гол. ред.) та ін. – Мукачево : Вид-во МДУ, 2020. – Випуск 1 (11). – С. 216-220 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті схарактеризовано в хронологічному контексті розвиток педагогічної освіти в США та Канаді, що спрямований на підвищення готовності педагогічних працівників до забезпечення якісної освіти всім дітям в умовах масової школи. Акцентовано увагу на значущості «Ініціативи загальної освіти», що забороняла розмежування загальної та спеціальної освіти в США й регламентувала обов’язкову спеціальну підготовку «інклюзивного вчителя». Федеральний уряд США очікує від учителів загальноосвітньої школи відповідальності за навчання дітей з інвалідністю, вимагає постійного перегляду кваліфікаційних характеристик учителя загальноосвітньої масової школи. Описано відмінності в розвитку системи педагогічної освіти Канади на прикладі провінцій Онтаріо й Саскачеван, що породжені рекомендаційним характером державних ініціатив провінцій Канади стосовно розвитку інклюзивної освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | МДУ | uk_UA |
dc.subject | висококваліфікований учитель | uk_UA |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk_UA |
dc.subject | стиль управління освітою | uk_UA |
dc.subject | Конвенція ООН «Про права осіб з інвалідністю» | uk_UA |
dc.subject | ініціатива загальної освіти | uk_UA |
dc.subject | особливі освітні потреби | uk_UA |
dc.title | Розвиток системи педагогічної освіти США та Канади: порівняльний аспект | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |