Репозиторий Dspace

Розвиток системи педагогічної освіти США та Канади: порівняльний аспект

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Бондар, Тамара Іванівна
dc.date.accessioned 2022-12-30T11:48:35Z
dc.date.available 2022-12-30T11:48:35Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9363
dc.description Бондар Т.І. Розвиток системи педагогічної освіти США та Канади: порівняльний аспект / Т.І. Бондар // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія» : зб. наук. пр. / Ред. кол. : Пазюра Н. В. (гол. ред.) та ін. – Мукачево : Вид-во МДУ, 2020. – Випуск 1 (11). – С. 216-220 uk_UA
dc.description.abstract У статті схарактеризовано в хронологічному контексті розвиток педагогічної освіти в США та Канаді, що спрямований на підвищення готовності педагогічних працівників до забезпечення якісної освіти всім дітям в умовах масової школи. Акцентовано увагу на значущості «Ініціативи загальної освіти», що забороняла розмежування загальної та спеціальної освіти в США й регламентувала обов’язкову спеціальну підготовку «інклюзивного вчителя». Федеральний уряд США очікує від учителів загальноосвітньої школи відповідальності за навчання дітей з інвалідністю, вимагає постійного перегляду кваліфікаційних характеристик учителя загальноосвітньої масової школи. Описано відмінності в розвитку системи педагогічної освіти Канади на прикладі провінцій Онтаріо й Саскачеван, що породжені рекомендаційним характером державних ініціатив провінцій Канади стосовно розвитку інклюзивної освіти. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher МДУ uk_UA
dc.subject висококваліфікований учитель uk_UA
dc.subject компетентнісний підхід uk_UA
dc.subject стиль управління освітою uk_UA
dc.subject Конвенція ООН «Про права осіб з інвалідністю» uk_UA
dc.subject ініціатива загальної освіти uk_UA
dc.subject особливі освітні потреби uk_UA
dc.title Розвиток системи педагогічної освіти США та Канади: порівняльний аспект uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись