dc.contributor.author |
Бондар, Тамара Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-12-30T11:48:35Z |
|
dc.date.available |
2022-12-30T11:48:35Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9363 |
|
dc.description |
Бондар Т.І. Розвиток системи педагогічної освіти США та Канади: порівняльний аспект / Т.І. Бондар // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія» : зб. наук. пр. / Ред. кол. : Пазюра Н. В. (гол. ред.) та ін. – Мукачево : Вид-во МДУ, 2020. – Випуск 1 (11). – С. 216-220 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті схарактеризовано в хронологічному контексті розвиток педагогічної освіти в США та Канаді, що спрямований на підвищення готовності педагогічних працівників до забезпечення якісної освіти всім дітям в умовах масової школи. Акцентовано увагу на значущості «Ініціативи загальної освіти», що забороняла розмежування загальної та спеціальної освіти в США й регламентувала обов’язкову спеціальну підготовку «інклюзивного вчителя». Федеральний уряд США очікує від учителів загальноосвітньої школи відповідальності за навчання дітей з інвалідністю, вимагає постійного перегляду кваліфікаційних характеристик учителя загальноосвітньої масової школи. Описано відмінності в розвитку системи педагогічної освіти Канади на прикладі провінцій Онтаріо й Саскачеван, що породжені рекомендаційним характером державних ініціатив провінцій Канади стосовно розвитку інклюзивної освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
МДУ |
uk_UA |
dc.subject |
висококваліфікований учитель |
uk_UA |
dc.subject |
компетентнісний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
стиль управління освітою |
uk_UA |
dc.subject |
Конвенція ООН «Про права осіб з інвалідністю» |
uk_UA |
dc.subject |
ініціатива загальної освіти |
uk_UA |
dc.subject |
особливі освітні потреби |
uk_UA |
dc.title |
Розвиток системи педагогічної освіти США та Канади: порівняльний аспект |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |