Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Брецко, Ірина Іванівна | |
dc.contributor.author | Ямчук, Таїсія Юріївна | |
dc.contributor.author | Долинай, Маріанна Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2022-12-30T08:26:34Z | |
dc.date.available | 2022-12-30T08:26:34Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9355 | |
dc.description | Інклюзія: досвід психологічної практики / І. І. Брецко, Т. Ю. Ямчук, М. І. Долинай // Вісник Національного університету оборони України. - 4 (62) /2021. - С. 17-24 | uk_UA |
dc.description.abstract | Стаття розкриває проблему інклюзії в українському науково-теоретично-практичному просторі. Здійснено теоретичний аналіз-огляд сучасної наукової, літератури, а також дисертаційних досліджень з питань інклюзивної освіти. Представлено розуміння основних дефініцій дослідження. Так, інклюзія (включення) – це процес посилення ступеню участі всіх громадян у соціумі, і насамперед тих, що мають проблеми у фізичному розвитку. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | інклюзія | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
dc.subject | інклюзивне навчання | uk_UA |
dc.subject | дитина з особливими освітніми проблемами | uk_UA |
dc.subject | соціалізація | uk_UA |
dc.title | Інклюзія: досвід психологічної практики | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |