Репозиторий Dspace

Інклюзія: досвід психологічної практики

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Брецко, Ірина Іванівна
dc.contributor.author Ямчук, Таїсія Юріївна
dc.contributor.author Долинай, Маріанна Іванівна
dc.date.accessioned 2022-12-30T08:26:34Z
dc.date.available 2022-12-30T08:26:34Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9355
dc.description Інклюзія: досвід психологічної практики / І. І. Брецко, Т. Ю. Ямчук, М. І. Долинай // Вісник Національного університету оборони України. - 4 (62) /2021. - С. 17-24 uk_UA
dc.description.abstract Стаття розкриває проблему інклюзії в українському науково-теоретично-практичному просторі. Здійснено теоретичний аналіз-огляд сучасної наукової, літератури, а також дисертаційних досліджень з питань інклюзивної освіти. Представлено розуміння основних дефініцій дослідження. Так, інклюзія (включення) – це процес посилення ступеню участі всіх громадян у соціумі, і насамперед тих, що мають проблеми у фізичному розвитку. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject інклюзія uk_UA
dc.subject інклюзивна освіта uk_UA
dc.subject інклюзивне навчання uk_UA
dc.subject дитина з особливими освітніми проблемами uk_UA
dc.subject соціалізація uk_UA
dc.title Інклюзія: досвід психологічної практики uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись