dc.contributor.author |
Брецко, Ірина Іванівна |
|
dc.contributor.author |
Ямчук, Таїсія Юріївна |
|
dc.contributor.author |
Долинай, Маріанна Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-12-30T08:26:34Z |
|
dc.date.available |
2022-12-30T08:26:34Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9355 |
|
dc.description |
Інклюзія: досвід психологічної практики / І. І. Брецко, Т. Ю. Ямчук, М. І. Долинай // Вісник Національного університету оборони України. - 4 (62) /2021. - С. 17-24 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Стаття розкриває проблему інклюзії в українському науково-теоретично-практичному просторі.
Здійснено теоретичний аналіз-огляд сучасної наукової, літератури, а також дисертаційних
досліджень з питань інклюзивної освіти. Представлено розуміння основних дефініцій дослідження. Так,
інклюзія (включення) – це процес посилення ступеню участі всіх громадян у соціумі, і насамперед тих,
що мають проблеми у фізичному розвитку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзія |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзивна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзивне навчання |
uk_UA |
dc.subject |
дитина з особливими освітніми проблемами |
uk_UA |
dc.subject |
соціалізація |
uk_UA |
dc.title |
Інклюзія: досвід психологічної практики |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |