Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Чекан, Оксана Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2022-12-29T20:44:03Z | |
dc.date.available | 2022-12-29T20:44:03Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9352 | |
dc.description | Чекан, О. Рівні підтримки щодо організації освітнього процесу осіб з особливими потребами / О. Чекан // Acta Paedagogica Volynienses. - Вип. 4, 2022. - С. 165–169 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті подано аналіз законодавчого та нормативно-правового забезпечення освіти дітей з ООП. Закцентовано увагу на постанові Кабінету Міністрів України № 765 "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо організації навчання осіб з особливими потребами". Зосереджено увагу на додаток 4 до Положення в редакції постанови Кабінету Міністрів від 21 липня 2021 року, в якому зазначені категорії (типи) особливих освітніх потреб (труднощів). Тобто це законодавча база, на чому ґрунтується впровадження освітніх труднощів і рівнів підтримки. Детально проаналізовано категорії освітніх труднощів, а саме – інтелектуальні труднощі, функціональні (сюди ввійшли труднощі сенсорні, моторні, а також мовленнєві), фізичні труднощі, навчальні труднощі та група соціоадаптаційних труднощів (сюди входять особистісні, різні середовищні труднощі або ж соціокультурні, коли є проблема у взаємодії, наприклад з представниками якихось окремих культур, навчання засобами жестової мови і т.д.). Зазначено, що для кожної з цих категорій, що зазначені в додатку 4 до Положення в редакції постанови Кабінету Міністрів від 21 липня 2021 № 765, розроблено 5 рівнів підтримки дітей з особливими освітніми потребами в освітньому процесі. Подано визначення понять – освітні труднощі, рівень підтримки, ступені прояву. Детально проаналізовано рівні підтримки згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2021 року № 957 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти». Обґрунтовано перспективу подальшого дослідження, котру автор вбачає у вивченні впливу рівнів підтримки на ступені прояву дітей з ООП. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | освітні труднощі | uk_UA |
dc.subject | рівень підтримки | uk_UA |
dc.subject | ступені прояву | uk_UA |
dc.subject | діти з ООП | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | організація | uk_UA |
dc.title | Рівні підтримки щодо організації освітнього процесу осіб з особливими потребами | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |