Репозиторий Dspace

Формування професійних та універсальних компетентностей майбутніх фахівців в умовах дистанційного навчання

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Воронова, Ольга Юріївна
dc.contributor.author Барчій, Магдалина Степанівна
dc.date.accessioned 2022-12-29T19:05:28Z
dc.date.available 2022-12-29T19:05:28Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9347
dc.description Формування професійних та універсальних компетентностей майбутніх фахівців в умовах дистанційного навчання / О. Ю. Воронова, М. С. Барчій // Журнал сучасної психології № 3 (26), 2022. - С. 28-34 uk_UA
dc.description.abstract У статті акцентовано увагу на тому, що використання дистанційного навчання в закладах вищої освіти України зумовлено потребами модернізації системи професійної підготовки здобувачів вищої освіти, здатної забезпечити конкурентоспроможність майбутніх фахівців на сучасному ринку праці. Проаналізовано психолого-педагогічну літературу із проблеми упровадження дистанційного навчання, зокрема в навчальну діяльність здобувачів закладів вищої освіти. Показано переваги дистанційного навчання, а саме: забезпечення індивідуального підходу, оптимального графіка, самоорганізації, урахування здібностей здобувачів вищої освіти, використання інтерактивних методів навчання, систематичність контролю, дисциплінує, дозволяє поєднувати професійну діяльність із навчанням, дає можливість здобуття освіти незалежно від місця проживання чи стану здоров’я, формування нових навичок викладання, оскільки змінюється спосіб подачі матеріалу, зростає творча складова частина, удосконалюється цифрова компетентність викладачів і здобувачів. Виокремлено недоліки дистанційного навчання, до яких належать проблема ідентифікації студентів, об’єктивність оцінювання, відсутність безпосередньої комунікації, низький рівень вмотивованості та самоорганізованості здобувачів. Зазначено, що дистанційне навчання є ефективним з економічного й інформаційного поглядів, створює умови для навчання впродовж усього життя завдяки своїй доступності, воно відповідає швидкому темпу розвитку суспільства та є новітньою формою інтелектуальної та професійної соціалізації людини в сучасному суспільстві. Наголошено, що дистанційна освіта володіє значним потенціалом у формуванні професійних і універсальних компетентностей майбутніх фахівців. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject професійні навички uk_UA
dc.subject hard skills uk_UA
dc.subject soft skills – універсальні навички uk_UA
dc.subject конкуренто спроможність uk_UA
dc.subject інноваційне навчання uk_UA
dc.subject проєктні технології uk_UA
dc.title Формування професійних та універсальних компетентностей майбутніх фахівців в умовах дистанційного навчання uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись