DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Branding as a communicative technology of increasing enterprise competitiveness

Zur Kurzanzeige

dc.contributor.author Lyzanets, A.
dc.contributor.author Лизанець, Анжела Гейзівна
dc.contributor.author Danylko, M.
dc.contributor.author Aleksandraviciute, B.
dc.date.accessioned 2022-12-05T09:26:02Z
dc.date.available 2022-12-05T09:26:02Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9305
dc.description Lyzanets A., Danylko M., Aleksandraviciute B. Branding as a communicative technology of increasing enterprise competitiveness //Управління соціально-економічними трансформаціями господарських процесів: реалії і виклики: збірник тез доповідей ІV Міжнародної науково-практичної конференції (м. Мукачево, 6-7 квітня 2022 р.). – Мукачево: МДУ, 2022. – 88-90 uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево:МДУ uk_UA
dc.subject branding uk_UA
dc.subject enterprise competitiveness uk_UA
dc.subject брендинг uk_UA
dc.subject конкурентоспроможність підприємства uk_UA
dc.title Branding as a communicative technology of increasing enterprise competitiveness uk_UA
dc.type Article uk_UA


Dateien zu dieser Ressource

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

DSpace Suche


Erweiterte Suche

Stöbern

Mein Benutzerkonto