00 DSpace/Manakin Repository

The means of reaching the desirable effect of advertisement through expressiveness

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Herstsovska, N.
dc.contributor.author Герцовська, Наталія Олексіївна
dc.contributor.author Pynzenyk, К.
dc.date.accessioned 2022-11-25T09:14:07Z
dc.date.available 2022-11-25T09:14:07Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9275
dc.description Herstsovska, N. The means of reaching the desirable effect of advertisement through expressiveness / N. Herstsovska, К. Pynzenyk // Управління соціально-економічними трансформаціями господарських процесів: реалії і виклики [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей ІV міжнародної науково-практичної конференції (м.Мукачево, 6-7 квітня 2022 року). - Мукачево : МДУ, 2022. - P. 10-11 uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево: МДУ uk_UA
dc.subject advertisement uk_UA
dc.subject виразність реклами uk_UA
dc.subject тhe means of reaching uk_UA
dc.subject засоби досягнення uk_UA
dc.title The means of reaching the desirable effect of advertisement through expressiveness uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу