dc.contributor.author |
Молнар-Бабіля, Джосія Імреївна |
|
dc.contributor.author |
Удворгелі, Л. І. |
|
dc.date.accessioned |
2022-11-22T10:01:00Z |
|
dc.date.available |
2022-11-22T10:01:00Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9258 |
|
dc.description |
Молнар-Бабіля, Д. І.
Підвищення якості послуг, як основний чинник привабливості готельних підприємств / Д. І. Молнар-Бабіля, Л. І. Удворгелі
// Реалії та перспективи розвитку індустрії гостинності в умовах інтеграційних процесів [Електронний ресурс] : тези доповідей V Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Мукачево, 5 квітня 2022 р.). - Мукачево : МДУ, 2022. - С.19-21. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Мукачево: МДУ |
uk_UA |
dc.subject |
якість послуги |
uk_UA |
dc.subject |
привабливість готельних підприємств |
uk_UA |
dc.title |
Підвищення якості послуг, як основний чинник привабливості готельних підприємств |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |