DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Підвищення якості послуг, як основний чинник привабливості готельних підприємств

Zur Kurzanzeige

dc.contributor.author Молнар-Бабіля, Джосія Імреївна
dc.contributor.author Удворгелі, Л. І.
dc.date.accessioned 2022-11-22T10:01:00Z
dc.date.available 2022-11-22T10:01:00Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9258
dc.description Молнар-Бабіля, Д. І. Підвищення якості послуг, як основний чинник привабливості готельних підприємств / Д. І. Молнар-Бабіля, Л. І. Удворгелі // Реалії та перспективи розвитку індустрії гостинності в умовах інтеграційних процесів [Електронний ресурс] : тези доповідей V Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Мукачево, 5 квітня 2022 р.). - Мукачево : МДУ, 2022. - С.19-21. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево: МДУ uk_UA
dc.subject якість послуги uk_UA
dc.subject привабливість готельних підприємств uk_UA
dc.title Підвищення якості послуг, як основний чинник привабливості готельних підприємств uk_UA
dc.type Article uk_UA


Dateien zu dieser Ressource

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

DSpace Suche


Erweiterte Suche

Stöbern

Mein Benutzerkonto