Abstract:
Статтю присвячено проблемі підготовки майбутніх учителів початкових класів до
формування соціальної компетентності молодших школярів. Дослідниками визначено
теоретичне підгрунтя порушеної проблеми; з’ясовано сутність, зміст та особливості
формування соціальної компетентності у здобувачів початкової освіти. Зазначено, що
соціалізація - це складний процес входження дитини в соціум у результаті активного
засвоєння нею соціального досвіду, соціальних ролей, норм, цінностей, необхідних для
успішної життєдіяльності в суспільстві. У процесі соціалізації у молодших школярів
формуються соціальні компетентності, що дає їм змогу стати дієздатним учасниками
соціальних взаємин. Зазначено, шо формуванню соціальної компетентності молодших
школярів сприяє педагогічна майстерність сучасного вчителя початкових класів, розкрито
досвід підготовки майбутніх фахівців до формування соціальні компетентності молодших
школярів.
Description:
Підготовка майбутніх учителів до формування соціальної компетентності у молодших школярів / М. Лавренова, Н. Лалак, Т. Молнар, Л. Фенчак // Vzdelavanie a spolocnost VI : medzinarodny nekonferencny zbornik. - Presov, 2021. - С. 127-137