Аннотации:
У статті розглядається проблема міжкультурної освіти. З'ясовано історичне підґрунтя
ідеї міжкультурності; уточнено сутність поняття «міжкультурна освіта»; окреслено функції
та основні завдання міжкультурної освіти; акцентовано увагу на важливості міжкультурного
підходу в сучасному освітньому просторі, позаяк міжкультурна освіта зорієнтована на
формування індивіда, який зберігає свою соціально-культурну ідентичність, поважає інші
культурно-етнічні спільноти, уміє жити в мирі та злагоді з представниками різних
національностей, рас, вірувань, готовий до активної творчої діяльності в динамічному
полікультурному й багатонаціональному середовищі.
Описание:
Молнар Т. Міжкультурна освіта: історична ретроспектива і сучасний контекст / Т. Молнар // Vzdelävanie a spolocnost’ V. Medzinärodrty nekonferencny zborm'k. - Presovskä univerzita v Presove, 2020. - С. 369-372