Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Лалак, Наталія Володимирівна | |
dc.contributor.author | Томинець, Мирослава Петрівна | |
dc.date.accessioned | 2022-11-03T18:27:33Z | |
dc.date.available | 2022-11-03T18:27:33Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9206 | |
dc.description | Лалак Н. В. Вчитель нового покоління в контексті концепції "Нова українська школа" / Н. В. Лалак, М. П. Томинець // The 6th International scientific and practical conference “Multidisciplinary scientific notes. Theory, history and practice” (November 01 – 04, 2022). - Edmonton, Canada. International Science Group. 2022. - С. 486-490 | uk_UA |
dc.description.abstract | Реформування системи освіти в реаліях сьогодення набуло глобального характеру. Перед педагогічною системою особливо гостро постала проблема удосконалення роботи навчальних закладів, орієнтація на сучасні тенденції суспільного розвитку, впровадження особистісно орієнтованих технологій для формування траєкторії розвитку школярів. Результативність роботи кожного закладу загальної середньої освіти вимагає високого рівня професійної підготовки педагогічних кадрів, що забезпечить конкурентоздатність педагога на ринку освітніх послуг. Сучасна модель початкової освіти висуває вимоги до особистісного та професійного розвитку вчителя початкових класів. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Edmonton, Canada | uk_UA |
dc.subject | системи освіти | uk_UA |
dc.subject | вчитель нового покоління | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | Нова українська школа | uk_UA |
dc.title | Вчитель нового покоління в контексті концепції "Нова українська школа" | uk_UA |
dc.type | Book | uk_UA |