dc.description.abstract |
Дисертація присвячена науковому обґрунтуванню та розробці теоретичних положень і практичних рекомендацій щодо забезпечення розвитку підприємництва у сфері рекреації та готельно-ресторанного бізнесу. Теоретичну основу формують теоретико-методичні аспекти дослідження підприємництва у сфері рекреації та готельно-ресторанного бізнесу, у яких обґрунтовано концептуальні засади розвитку підприємництва у сфері рекреації та готельно-ресторанного бізнесу; визначено складові та обґрунтовано особливості інституційного середовища підприємництва у сфері рекреації та готельно-ресторанного бізнесу; окреслено методичні основи оцінки ефективності розвитку підприємництва у сфері рекреації та готельно-ресторанного бізнесу.
Визначено, що сфера рекреації та готельно-ресторанного бізнесу – це сукупність туристично-рекреаційних ресурсів, елементів інфраструктури та відносин, що виникають у процесі використання вільного часу для оздоровчої, пізнавальної, спортивної, культурно-розважальної діяльності людей. Змістове навантаження поняття «сфера рекреації та готельно-ресторанного бізнесу» сформовано за трьома основними аспектами: функціонально-галузевим, територіальним та організаційно-управлінським. Шляхом узгодження змістового навантаження понять «підприємництво» та «сфера рекреації та готельно-ресторанного бізнесу» уточнено та осучаснено зміст поняття «підприємництво у сфері рекреації та готельно-ресторанного бізнесу». Підприємництво у сфері рекреації та готельно-ресторанного бізнесу визначено як процес створення економічної та соціальної вартості шляхом 3 об’єднання сукупності туристично-рекреаційних ресурсів, елементів інфраструктури та відносин, що виникають у процесі забезпечення підтримки і відновлення здоров’я, духовного, фізичного і культурного розвитку рекреанта, задоволення його історико-культурних, інтелектуальних та інших потреб. |
uk_UA |