00 DSpace/Manakin Repository

Ефективність змішаного навчання в умовах кризових явищ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кобаль, Василь Іванович
dc.contributor.author Іванова, Тетяна Юріївна
dc.contributor.author Міщенко, Олена Володимирівна
dc.date.accessioned 2022-10-27T07:19:14Z
dc.date.available 2022-10-27T07:19:14Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9197
dc.description Кобаль В. І. Ефективність змішаного навчання в умовах кризових явищ / В. І. Кобаль, Т. Ю. Іванова, О. Ю. Міщенко // Журнал «Перспективи та інновації науки» (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). - № 10(15) 2022. - С. 176-189 uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена удосконаленню змішаного навчання, як однієї з ефективних форм сучасної освіти в Україні. Актуальність проведеного дослідження зумовлена недосконалістю змішаного навчання, яке впроваджується закладами освіти в умовах кризових явищ. Мета статті – розробити рекомендації підвищення ефективності змішаного навчання, які сприятимуть покращенню якості освіти в закладах середньої, фахової передвищої та вищої освіти. Для досягнення мети в процесі дослідження було вирішено низку завдань: визначено суть поняття «змішане навчання», його основні моделі та підходи до впровадження, принципи, яким повинне відповідати змішане навчання в умовах кризових явищ, та способи оцінки його ефективності. За результатами аналізу вітчизняного досвіду впровадження змішаного навчання запропоновані рекомендації щодо підвищення його ефективності. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Київ uk_UA
dc.subject змішане навчання uk_UA
dc.subject кризові явища uk_UA
dc.subject заклади вищої освіти uk_UA
dc.subject хмарні сервіси uk_UA
dc.subject мотиваційне стимулювання uk_UA
dc.title Ефективність змішаного навчання в умовах кризових явищ uk_UA
dc.type Book uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу