Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кобаль, Василь Іванович | |
dc.contributor.author | Іванова, Тетяна Юріївна | |
dc.contributor.author | Міщенко, Олена Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2022-10-27T07:19:14Z | |
dc.date.available | 2022-10-27T07:19:14Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9197 | |
dc.description | Кобаль В. І. Ефективність змішаного навчання в умовах кризових явищ / В. І. Кобаль, Т. Ю. Іванова, О. Ю. Міщенко // Журнал «Перспективи та інновації науки» (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). - № 10(15) 2022. - С. 176-189 | uk_UA |
dc.description.abstract | Стаття присвячена удосконаленню змішаного навчання, як однієї з ефективних форм сучасної освіти в Україні. Актуальність проведеного дослідження зумовлена недосконалістю змішаного навчання, яке впроваджується закладами освіти в умовах кризових явищ. Мета статті – розробити рекомендації підвищення ефективності змішаного навчання, які сприятимуть покращенню якості освіти в закладах середньої, фахової передвищої та вищої освіти. Для досягнення мети в процесі дослідження було вирішено низку завдань: визначено суть поняття «змішане навчання», його основні моделі та підходи до впровадження, принципи, яким повинне відповідати змішане навчання в умовах кризових явищ, та способи оцінки його ефективності. За результатами аналізу вітчизняного досвіду впровадження змішаного навчання запропоновані рекомендації щодо підвищення його ефективності. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Київ | uk_UA |
dc.subject | змішане навчання | uk_UA |
dc.subject | кризові явища | uk_UA |
dc.subject | заклади вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | хмарні сервіси | uk_UA |
dc.subject | мотиваційне стимулювання | uk_UA |
dc.title | Ефективність змішаного навчання в умовах кризових явищ | uk_UA |
dc.type | Book | uk_UA |