Abstract:
Стаття присвячена удосконаленню змішаного навчання, як
однієї з ефективних форм сучасної освіти в Україні. Актуальність проведеного
дослідження зумовлена недосконалістю змішаного навчання, яке
впроваджується закладами освіти в умовах кризових явищ.
Мета статті – розробити рекомендації підвищення ефективності
змішаного навчання, які сприятимуть покращенню якості освіти в закладах
середньої, фахової передвищої та вищої освіти. Для досягнення мети в процесі
дослідження було вирішено низку завдань: визначено суть поняття «змішане
навчання», його основні моделі та підходи до впровадження, принципи, яким
повинне відповідати змішане навчання в умовах кризових явищ, та способи
оцінки його ефективності. За результатами аналізу вітчизняного досвіду
впровадження змішаного навчання запропоновані рекомендації щодо
підвищення його ефективності.
Description:
Кобаль В. І. Ефективність змішаного навчання в умовах кризових явищ / В. І. Кобаль, Т. Ю. Іванова, О. Ю. Міщенко // Журнал «Перспективи та інновації науки» (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). - № 10(15) 2022. - С. 176-189