dc.contributor.author |
Кобаль, Василь Іванович |
|
dc.contributor.author |
Іванова, Тетяна Юріївна |
|
dc.contributor.author |
Міщенко, Олена Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-10-27T07:19:14Z |
|
dc.date.available |
2022-10-27T07:19:14Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9197 |
|
dc.description |
Кобаль В. І. Ефективність змішаного навчання в умовах кризових явищ / В. І. Кобаль, Т. Ю. Іванова, О. Ю. Міщенко // Журнал «Перспективи та інновації науки» (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). - № 10(15) 2022. - С. 176-189 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Стаття присвячена удосконаленню змішаного навчання, як
однієї з ефективних форм сучасної освіти в Україні. Актуальність проведеного
дослідження зумовлена недосконалістю змішаного навчання, яке
впроваджується закладами освіти в умовах кризових явищ.
Мета статті – розробити рекомендації підвищення ефективності
змішаного навчання, які сприятимуть покращенню якості освіти в закладах
середньої, фахової передвищої та вищої освіти. Для досягнення мети в процесі
дослідження було вирішено низку завдань: визначено суть поняття «змішане
навчання», його основні моделі та підходи до впровадження, принципи, яким
повинне відповідати змішане навчання в умовах кризових явищ, та способи
оцінки його ефективності. За результатами аналізу вітчизняного досвіду
впровадження змішаного навчання запропоновані рекомендації щодо
підвищення його ефективності. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Київ |
uk_UA |
dc.subject |
змішане навчання |
uk_UA |
dc.subject |
кризові явища |
uk_UA |
dc.subject |
заклади вищої освіти |
uk_UA |
dc.subject |
хмарні сервіси |
uk_UA |
dc.subject |
мотиваційне стимулювання |
uk_UA |
dc.title |
Ефективність змішаного навчання в умовах кризових явищ |
uk_UA |
dc.type |
Book |
uk_UA |