Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Щербан, Тетяна Дмитрівна | |
dc.contributor.author | Лемак, О. І. | |
dc.contributor.author | Данканич, А. А. | |
dc.date.accessioned | 2022-10-18T08:18:14Z | |
dc.date.available | 2022-10-18T08:18:14Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9175 | |
dc.description | Щербан, Т. Д. Психолого-педагогічні особливості формування цінностей у процесі навчання економістів / Т. Д. Щербан, О. І. Лемак, А. А. Данканич // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 1(32). - С. 123-128 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті досліджено психолого-педагогічні особливості розвитку ціннісного компоненту майбутніх економістів-менеджерів. Реалізація мети дослідження передбачає проведення діагностування за методикою дослідження цінностей особистості Ш. Шварца. Узагальнюючи результати дослідження, можна стверджувати, що студенти першого курсу економічних спеціальностей демонструють зовнішню орієнтацію на професійне прогнозування, при цьому, студенти випускних курсів орієнтовані на традиційність та, в певному сенсі, на уникнення самостійного прийняття рішень. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Мукачево: МДУ | uk_UA |
dc.subject | психологічна готовність | uk_UA |
dc.subject | професійне прогнозування | uk_UA |
dc.subject | професійна самоідентифікація | uk_UA |
dc.subject | самореалізація | uk_UA |
dc.title | Психолого-педагогічні особливості формування цінностей у процесі навчання економістів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |