00 DSpace/Manakin Repository

Психолого-педагогічні особливості формування цінностей у процесі навчання економістів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Щербан, Тетяна Дмитрівна
dc.contributor.author Лемак, О. І.
dc.contributor.author Данканич, А. А.
dc.date.accessioned 2022-10-18T08:18:14Z
dc.date.available 2022-10-18T08:18:14Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9175
dc.description Щербан, Т. Д. Психолого-педагогічні особливості формування цінностей у процесі навчання економістів / Т. Д. Щербан, О. І. Лемак, А. А. Данканич // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 1(32). - С. 123-128 uk_UA
dc.description.abstract У статті досліджено психолого-педагогічні особливості розвитку ціннісного компоненту майбутніх економістів-менеджерів. Реалізація мети дослідження передбачає проведення діагностування за методикою дослідження цінностей особистості Ш. Шварца. Узагальнюючи результати дослідження, можна стверджувати, що студенти першого курсу економічних спеціальностей демонструють зовнішню орієнтацію на професійне прогнозування, при цьому, студенти випускних курсів орієнтовані на традиційність та, в певному сенсі, на уникнення самостійного прийняття рішень. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево: МДУ uk_UA
dc.subject психологічна готовність uk_UA
dc.subject професійне прогнозування uk_UA
dc.subject професійна самоідентифікація uk_UA
dc.subject самореалізація uk_UA
dc.title Психолого-педагогічні особливості формування цінностей у процесі навчання економістів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу