00 DSpace/Manakin Repository

Інструменти digital (цифрового) маркетингу на ринку страхових послуг в умовах діджиталізації

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бора, Наталія Юріївна
dc.date.accessioned 2022-10-17T09:14:31Z
dc.date.available 2022-10-17T09:14:31Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9169
dc.description Бора, Н. Ю. Інструменти digital (цифрового) маркетингу на ринку страхових послуг в умовах діджиталізації / Н. Ю. Бора// Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 1(32). - С.125-130. uk_UA
dc.description.abstract У даній статті розглянуто особливості digital-маркетингу на ринку страхування, проаналізовано застосування його інструментів, досліджено застосування трендів цифрового-маркетингу страховими компаніями. Розглянуто наступні інструменти digital- маркетингу: SEO-оптимізацію, е-mail маркетинг та SMM (просування в соціальних мережах), таргетинг, контент-маркетинг, контекстну рекламу, інфлюенс маркетинг (маркетинг впливу), чат-боти і месенджери, SERM (search engine reputation management). uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево: МДУ uk_UA
dc.subject digital-маркетингу uk_UA
dc.subject SEO-оптимізацію uk_UA
dc.subject е-mail маркетинг uk_UA
dc.subject SMM контент-маркетинг uk_UA
dc.subject контекстну реклама uk_UA
dc.subject лідогенерація uk_UA
dc.subject інфлюенс маркетинг uk_UA
dc.subject online вебінари uk_UA
dc.subject копірайтинг uk_UA
dc.subject онлайн презентація страхових продуктів uk_UA
dc.subject SMO uk_UA
dc.subject SERM uk_UA
dc.subject search engine reputation management uk_UA
dc.title Інструменти digital (цифрового) маркетингу на ринку страхових послуг в умовах діджиталізації uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу