Короткий опис(реферат):
У даній статті розглянуто особливості digital-маркетингу на ринку страхування,
проаналізовано застосування його інструментів, досліджено застосування трендів
цифрового-маркетингу страховими компаніями. Розглянуто наступні інструменти digital-
маркетингу: SEO-оптимізацію, е-mail маркетинг та SMM (просування в соціальних
мережах), таргетинг, контент-маркетинг, контекстну рекламу, інфлюенс маркетинг
(маркетинг впливу), чат-боти і месенджери, SERM (search engine reputation management).
Суть розробки, основні результати:
Бора, Н. Ю. Інструменти digital (цифрового) маркетингу на ринку страхових послуг в умовах діджиталізації / Н. Ю. Бора// Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 1(32). - С.125-130.