dc.contributor.author |
Бора, Наталія Юріївна |
|
dc.date.accessioned |
2022-10-17T09:14:31Z |
|
dc.date.available |
2022-10-17T09:14:31Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9169 |
|
dc.description |
Бора, Н. Ю. Інструменти digital (цифрового) маркетингу на ринку страхових послуг в умовах діджиталізації / Н. Ю. Бора// Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 1(32). - С.125-130. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У даній статті розглянуто особливості digital-маркетингу на ринку страхування,
проаналізовано застосування його інструментів, досліджено застосування трендів
цифрового-маркетингу страховими компаніями. Розглянуто наступні інструменти digital-
маркетингу: SEO-оптимізацію, е-mail маркетинг та SMM (просування в соціальних
мережах), таргетинг, контент-маркетинг, контекстну рекламу, інфлюенс маркетинг
(маркетинг впливу), чат-боти і месенджери, SERM (search engine reputation management). |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Мукачево: МДУ |
uk_UA |
dc.subject |
digital-маркетингу |
uk_UA |
dc.subject |
SEO-оптимізацію |
uk_UA |
dc.subject |
е-mail маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
SMM контент-маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
контекстну реклама |
uk_UA |
dc.subject |
лідогенерація |
uk_UA |
dc.subject |
інфлюенс маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
online вебінари |
uk_UA |
dc.subject |
копірайтинг |
uk_UA |
dc.subject |
онлайн презентація страхових продуктів |
uk_UA |
dc.subject |
SMO |
uk_UA |
dc.subject |
SERM |
uk_UA |
dc.subject |
search engine reputation management |
uk_UA |
dc.title |
Інструменти digital (цифрового) маркетингу на ринку страхових послуг в умовах діджиталізації |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |