Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Товканець, Ганна Василівна | |
dc.contributor.author | Росол, Є. І. | |
dc.date.accessioned | 2022-10-17T08:04:00Z | |
dc.date.available | 2022-10-17T08:04:00Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9164 | |
dc.description | Товканець, Г. В. Особливості організації професійного саморозвитку майбутніх учителів початкових класів / Г. В. Товканець, Є. І. Росол // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 1(32). - С.101-106. | uk_UA |
dc.description.abstract | В статті досліджено особливості організації професійного саморозвитку майбутніх учителів початкових класів. Виявлено, що важливим чинником готовності до професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи є організаційно-педагогічні умови, які впливають на змістовий і процесуальний аспекти освітнього процесу. Наголошено, що найбільш ефективними методами, які спонукають внутрішню готовність студентів до професійного саморозвитку в умовах університету є такі: мозковий штурм, рольові ігри, психолого-педагогічні тренінги, метод проектів тощо. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Мукачево: МДУ | uk_UA |
dc.subject | організація самостійної роботи | uk_UA |
dc.subject | професійний саморозвиток | uk_UA |
dc.subject | здобувачі вищої освіти | uk_UA |
dc.title | Особливості організації професійного саморозвитку майбутніх учителів початкових класів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |