00 DSpace/Manakin Repository

Особливості організації професійного саморозвитку майбутніх учителів початкових класів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Товканець, Ганна Василівна
dc.contributor.author Росол, Є. І.
dc.date.accessioned 2022-10-17T08:04:00Z
dc.date.available 2022-10-17T08:04:00Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9164
dc.description Товканець, Г. В. Особливості організації професійного саморозвитку майбутніх учителів початкових класів / Г. В. Товканець, Є. І. Росол // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 1(32). - С.101-106. uk_UA
dc.description.abstract В статті досліджено особливості організації професійного саморозвитку майбутніх учителів початкових класів. Виявлено, що важливим чинником готовності до професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи є організаційно-педагогічні умови, які впливають на змістовий і процесуальний аспекти освітнього процесу. Наголошено, що найбільш ефективними методами, які спонукають внутрішню готовність студентів до професійного саморозвитку в умовах університету є такі: мозковий штурм, рольові ігри, психолого-педагогічні тренінги, метод проектів тощо. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево: МДУ uk_UA
dc.subject організація самостійної роботи uk_UA
dc.subject професійний саморозвиток uk_UA
dc.subject здобувачі вищої освіти uk_UA
dc.title Особливості організації професійного саморозвитку майбутніх учителів початкових класів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу