Короткий опис(реферат):
В статті досліджено особливості організації професійного саморозвитку майбутніх
учителів початкових класів. Виявлено, що важливим чинником готовності до професійного
саморозвитку майбутніх учителів початкової школи є організаційно-педагогічні умови, які
впливають на змістовий і процесуальний аспекти освітнього процесу. Наголошено, що найбільш
ефективними методами, які спонукають внутрішню готовність студентів до професійного
саморозвитку в умовах університету є такі: мозковий штурм, рольові ігри, психолого-педагогічні
тренінги, метод проектів тощо.
Суть розробки, основні результати:
Товканець, Г. В. Особливості організації професійного саморозвитку майбутніх учителів початкових класів / Г. В. Товканець, Є. І. Росол // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 1(32). - С.101-106.