dc.contributor.author |
Товканець, Ганна Василівна |
|
dc.contributor.author |
Росол, Є. І. |
|
dc.date.accessioned |
2022-10-17T08:04:00Z |
|
dc.date.available |
2022-10-17T08:04:00Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9164 |
|
dc.description |
Товканець, Г. В. Особливості організації професійного саморозвитку майбутніх учителів початкових класів / Г. В. Товканець, Є. І. Росол // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 1(32). - С.101-106. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статті досліджено особливості організації професійного саморозвитку майбутніх
учителів початкових класів. Виявлено, що важливим чинником готовності до професійного
саморозвитку майбутніх учителів початкової школи є організаційно-педагогічні умови, які
впливають на змістовий і процесуальний аспекти освітнього процесу. Наголошено, що найбільш
ефективними методами, які спонукають внутрішню готовність студентів до професійного
саморозвитку в умовах університету є такі: мозковий штурм, рольові ігри, психолого-педагогічні
тренінги, метод проектів тощо. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Мукачево: МДУ |
uk_UA |
dc.subject |
організація самостійної роботи |
uk_UA |
dc.subject |
професійний саморозвиток |
uk_UA |
dc.subject |
здобувачі вищої освіти |
uk_UA |
dc.title |
Особливості організації професійного саморозвитку майбутніх учителів початкових класів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |