Abstract:
У статті обґрунтовано особливості художньо-мистецького напряму в
підготовці дизайнерів одягу в університетах і коледжах Данії. Мета статті:
обґрунтувати особливості художньо-мистецької складової змісту освітніх
програм із підготовки дизайнерів одягу в європейському освітньому просторі.
Методи дослідження: теоретичний аналіз і синтез; системний і функціональний
аналіз, порівняльний аналіз; систематизація й узагальнення, прогностичний
метод. Підкреслено, що університети і коледжі Данії підготовку дизайнерів одягу
здійснюють із урахуванням напрямів та тенденцій скандинавської освітньої
культури – навчання через діяльність і проєктування. Зроблено висновок, що в
Данії активізується міждисциплінарний підхід вивчення художньо-мистецьких
дисциплін, тоді як в Україні надають перевагу технологічному підходу.
Description:
Зябловська Д. Художньо-мистецький компонент у підготовці дизайнерів одягу в університетах і коледжах Данії / Д. Зябловська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - Суми. 2022, № 2 (116). - С. 255-264