00 DSpace/Manakin Repository

Духовно-моральне виховання у літературно- педагогічній спадщині Івана Франка

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Прокопович, Лідія Сигізмундівна
dc.date.accessioned 2022-10-07T09:00:56Z
dc.date.available 2022-10-07T09:00:56Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9158
dc.description Прокопович, Л. С. Духовно-моральне виховання у літературно- педагогічній спадщині Івана Франка / Л. С. Прокопович // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 1(32). - С. 87-91 uk_UA
dc.description.abstract У статті порушено актуальну проблему духовно–морального виховання в сучасному суспільстві. Аналіз переконує, що Івана Франка хвилювали поняття «духовності» та «моралі», як орієнтації на вищі цінності. В статті аналізується низка праць у літературно- педагогічній спадщині Івана Франка, присвячених духовно-моральному вихованню, де автор акцентує увагу на християнстві, як сфері високих ідеалів, вказує на потенційні можливості народної словесної творчості і літератури. Аналіз тогочасних публікацій І. Франка дає підстави стверджувати, що духовно-моральне виховання дітей цілком залежить від гуманістичної спрямованості особистості педагога. Зроблено висновок, що мудрі настанови І.Франка і нині залишаються актуальними і затребуваними. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево: МДУ uk_UA
dc.subject духовна криза uk_UA
dc.subject світогляд молодих людей uk_UA
dc.subject духовність uk_UA
dc.subject мораль uk_UA
dc.subject гуманістична спрямованість uk_UA
dc.title Духовно-моральне виховання у літературно- педагогічній спадщині Івана Франка uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу