Abstract:
У статті порушено актуальну проблему духовно–морального виховання в сучасному
суспільстві. Аналіз переконує, що Івана Франка хвилювали поняття «духовності» та
«моралі», як орієнтації на вищі цінності. В статті аналізується низка праць у літературно-
педагогічній спадщині Івана Франка, присвячених духовно-моральному вихованню, де автор
акцентує увагу на християнстві, як сфері високих ідеалів, вказує на потенційні можливості
народної словесної творчості і літератури. Аналіз тогочасних публікацій І. Франка дає
підстави стверджувати, що духовно-моральне виховання дітей цілком залежить від
гуманістичної спрямованості особистості педагога. Зроблено висновок, що мудрі настанови
І.Франка і нині залишаються актуальними і затребуваними.
Description:
Прокопович, Л. С. Духовно-моральне виховання у літературно- педагогічній спадщині Івана Франка / Л. С. Прокопович // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 1(32). - С. 87-91