Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Кузьма-Качур, Марія Іванівна | |
dc.contributor.author | Горват, Маріанна Василівна | |
dc.contributor.author | Русняк, Є. В. | |
dc.date.accessioned | 2022-10-07T07:54:10Z | |
dc.date.available | 2022-10-07T07:54:10Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9153 | |
dc.description | Кузьма-Качур, М. І. Жанри усної народної творчості як чинник успішного формування природничої компетнтності молодших школярів / М. І. Кузьма-Качур, М. В. Горват, Є. В. Русняк // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 1(32). - С. 44-50 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглянуто проблему формування природничої компетентності засобами усної народної творчості. Впровадження народознавства в освітній процес початкової школи допоможе пробудити у школярів національну свідомість, гордість за свою історію, культуру, за свій родовід, за переможні звитяги у боротьбі за незалежність країни; сприятиме формуванню в кожного учня загальнолюдської моралі, готовності продовжувати заповіти батьків. Авторами описано жанри усної народної творчості: загадки, прислів’я та приказки, скоромовки та казки як засоби впливів на формування природничої компетентності у здобувачів початкової освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Мукачево: МДУ | uk_UA |
dc.subject | народознавство | uk_UA |
dc.subject | здобувачі початкової освіти | uk_UA |
dc.subject | загадки | uk_UA |
dc.subject | приказки | uk_UA |
dc.subject | скоромовки | uk_UA |
dc.subject | казки | uk_UA |
dc.subject | прислів’я | uk_UA |
dc.title | Жанри усної народної творчості як чинник успішного формування природничої компетнтності молодших школярів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |