Аннотации:
У статті розглянуто проблему формування природничої компетентності засобами
усної народної творчості. Впровадження народознавства в освітній процес початкової
школи допоможе пробудити у школярів національну свідомість, гордість за свою історію,
культуру, за свій родовід, за переможні звитяги у боротьбі за незалежність країни;
сприятиме формуванню в кожного учня загальнолюдської моралі, готовності продовжувати
заповіти батьків. Авторами описано жанри усної народної творчості: загадки, прислів’я та
приказки, скоромовки та казки як засоби впливів на формування природничої
компетентності у здобувачів початкової освіти.
Описание:
Кузьма-Качур, М. І. Жанри усної народної творчості як чинник успішного формування природничої компетнтності молодших школярів / М. І. Кузьма-Качур, М. В. Горват, Є. В. Русняк // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 1(32). - С. 44-50