00 DSpace/Manakin Repository

Становлення ідеї гуманізації природничо-наукової підготовки в історії шкільної освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кузьма-Качур, Марія Іванівна
dc.contributor.author Горват, Маріанна Василівна
dc.contributor.author Дурунда, З. Я.
dc.date.accessioned 2022-10-07T07:44:15Z
dc.date.available 2022-10-07T07:44:15Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9152
dc.description Кузьма-Качур, М. І. Становлення ідеї гуманізації природничо-наукової підготовки в історії шкільної освіти / М. І. Кузьма-Качур, М. В. Горват, З. Я. Дурунда // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 1(32). - С. 37-44. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто ретроспективу гуманізації природничо-наукової підготовки в історії шкільної освіти. Авторами описано етапи становлення ідеї гуманізації природничо- наукової підготовки в історії шкільної освіти та фактори впливу на гуманітаризацію освіти загалом та природничої зокрема: побудову освітніх процесів на гуманістичних цінностях самовизначення і самореалізації особистості; створення освітнього середовища, яке б сприяло повноцінному розвитку дитини; врахування принципу природовідповідності; готовність до професійної педагогічної діяльності. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево: МДУ uk_UA
dc.subject природнича освіта uk_UA
dc.subject гуманізація uk_UA
dc.subject етапи гуманізації природничої освіти uk_UA
dc.subject напрями гуманізації uk_UA
dc.title Становлення ідеї гуманізації природничо-наукової підготовки в історії шкільної освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу