Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кузьма-Качур, Марія Іванівна | |
dc.contributor.author | Горват, Маріанна Василівна | |
dc.contributor.author | Дурунда, З. Я. | |
dc.date.accessioned | 2022-10-07T07:44:15Z | |
dc.date.available | 2022-10-07T07:44:15Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9152 | |
dc.description | Кузьма-Качур, М. І. Становлення ідеї гуманізації природничо-наукової підготовки в історії шкільної освіти / М. І. Кузьма-Качур, М. В. Горват, З. Я. Дурунда // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 1(32). - С. 37-44. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглянуто ретроспективу гуманізації природничо-наукової підготовки в історії шкільної освіти. Авторами описано етапи становлення ідеї гуманізації природничо- наукової підготовки в історії шкільної освіти та фактори впливу на гуманітаризацію освіти загалом та природничої зокрема: побудову освітніх процесів на гуманістичних цінностях самовизначення і самореалізації особистості; створення освітнього середовища, яке б сприяло повноцінному розвитку дитини; врахування принципу природовідповідності; готовність до професійної педагогічної діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Мукачево: МДУ | uk_UA |
dc.subject | природнича освіта | uk_UA |
dc.subject | гуманізація | uk_UA |
dc.subject | етапи гуманізації природничої освіти | uk_UA |
dc.subject | напрями гуманізації | uk_UA |
dc.title | Становлення ідеї гуманізації природничо-наукової підготовки в історії шкільної освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |