Короткий опис(реферат):
У статті розглянуто ретроспективу гуманізації природничо-наукової підготовки в
історії шкільної освіти. Авторами описано етапи становлення ідеї гуманізації природничо-
наукової підготовки в історії шкільної освіти та фактори впливу на гуманітаризацію освіти
загалом та природничої зокрема: побудову освітніх процесів на гуманістичних цінностях
самовизначення і самореалізації особистості; створення освітнього середовища, яке б
сприяло повноцінному розвитку дитини; врахування принципу природовідповідності;
готовність до професійної педагогічної діяльності.
Суть розробки, основні результати:
Кузьма-Качур, М. І. Становлення ідеї гуманізації природничо-наукової підготовки в історії шкільної освіти / М. І. Кузьма-Качур, М. В. Горват, З. Я. Дурунда // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 1(32). - С. 37-44.