dc.contributor.author |
Кузьма-Качур, Марія Іванівна |
|
dc.contributor.author |
Горват, Маріанна Василівна |
|
dc.contributor.author |
Дурунда, З. Я. |
|
dc.date.accessioned |
2022-10-07T07:44:15Z |
|
dc.date.available |
2022-10-07T07:44:15Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9152 |
|
dc.description |
Кузьма-Качур, М. І. Становлення ідеї гуманізації природничо-наукової підготовки в історії шкільної освіти / М. І. Кузьма-Качур, М. В. Горват, З. Я. Дурунда // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 1(32). - С. 37-44. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто ретроспективу гуманізації природничо-наукової підготовки в
історії шкільної освіти. Авторами описано етапи становлення ідеї гуманізації природничо-
наукової підготовки в історії шкільної освіти та фактори впливу на гуманітаризацію освіти
загалом та природничої зокрема: побудову освітніх процесів на гуманістичних цінностях
самовизначення і самореалізації особистості; створення освітнього середовища, яке б
сприяло повноцінному розвитку дитини; врахування принципу природовідповідності;
готовність до професійної педагогічної діяльності. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Мукачево: МДУ |
uk_UA |
dc.subject |
природнича освіта |
uk_UA |
dc.subject |
гуманізація |
uk_UA |
dc.subject |
етапи гуманізації природничої освіти |
uk_UA |
dc.subject |
напрями гуманізації |
uk_UA |
dc.title |
Становлення ідеї гуманізації природничо-наукової підготовки в історії шкільної освіти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |