Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Бондар, Тамара Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2022-10-06T07:37:20Z | |
dc.date.available | 2022-10-06T07:37:20Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9149 | |
dc.description | Бондар, Т. І. Соціальний конструктивізм: інклюзія / Т. І. Бондар // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 1(32). - С.14-18. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті з’ясовано основні положення соціального конструктивізму; закцентовано увагу на ідеях Л. Виготського про залежність ефективності компенсаторних функцій організму від розвитку вищих психічних функцій; наголошено на значущості середовища для реалізації права на освіту дітей з інвалідністю. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Мукачево: МДУ | uk_UA |
dc.subject | війна | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
dc.subject | ідеї Л. Виготського | uk_UA |
dc.subject | особливі освітні потреби | uk_UA |
dc.subject | інвалідність | uk_UA |
dc.subject | норма | uk_UA |
dc.title | Соціальний конструктивізм: інклюзія | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |