dc.contributor.author |
Бондар, Тамара Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-10-06T07:37:20Z |
|
dc.date.available |
2022-10-06T07:37:20Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9149 |
|
dc.description |
Бондар, Т. І. Соціальний конструктивізм: інклюзія / Т. І. Бондар // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - 1(32). - С.14-18. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті з’ясовано основні положення соціального конструктивізму; закцентовано
увагу на ідеях Л. Виготського про залежність ефективності компенсаторних функцій
організму від розвитку вищих психічних функцій; наголошено на значущості середовища для
реалізації права на освіту дітей з інвалідністю. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Мукачево: МДУ |
uk_UA |
dc.subject |
війна |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзивна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
ідеї Л. Виготського |
uk_UA |
dc.subject |
особливі освітні потреби |
uk_UA |
dc.subject |
інвалідність |
uk_UA |
dc.subject |
норма |
uk_UA |
dc.title |
Соціальний конструктивізм: інклюзія |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |